روکش زیرکونیوم یا E-max در طراحی لبخند
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


روکش زیرکونیوم یا E-max در طراحی لبخند

http://www.bestdentalsmilestudio.com/wp-content/uploads/2020/11/beautiful-female-teeth-macro-zirconium-closeup-smile-photo-with-zirconium-artificial-teeth-zirconia-bridge-with-porcelain.jpg

روکش زیرکونیوم یا E-max در طراحی لبخند

موفقیت در ترمیم دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد. ماده انتخاب شده ، خصوصیات مکانیکی آن ، فرم تشریحی ، بافت سطح ، شفافیت و رنگ ...

 

یکی از مهمترین تصمیماتی که باید هنگام شروع یک مرمت جدید بگیرید ، ماده ای است که می خواهید استفاده کنید. اگرچه محل دندان آسیب دیده و نیازهای منحصر به فرد شما می تواند به دندانپزشک شما کمک کند تا مواد مناسب را توصیه کند ، اما شما اغلب می توانید تصمیم بگیرید. زیرکونیوم یا تاج E-max؟ در طول مشاوره شما ، تفاوت بین این دو ماده را توضیح می دهیم تا به شما کمک کند تا در تصمیم گیری خود اطمینان داشته باشید.

 

از آنجا که انتقال نور پوشش های زیرکونیوم و E-max بالاتر از پوشش های پشتیبانی شده از فلز است ، باعث ایجاد رنگ تیره روی لثه نمی شود. علاوه بر این ، به لطف ویژگی انتقال نور پوشش های زیرکونیوم و E-max ، ظاهر مات که ممکن است روی دندان ها ایجاد شود از بین می رود و دندان ها به لطف ظاهر نزدیک ترین دندان ها به ظاهری سالم تر ، شفاف تر و طبیعی تر ، شکل اصلی آنها علاوه بر این ، هر دو پوشش بسیار با لثه سازگار است.

 

پوشش های زیرکونیوم لکه های ناشی از سیگار کشیدن و دلایل دیگر را به حداقل می رسانند ، باعث بوی بد دهان نمی شوند ، مشکلات لثه ایجاد نمی کنند و باعث تغییر طعم دهان نمی شوند.

 

پوشش زیرکونیوم نسبت به پوشش E-max قوی تر و با دوام تر است ، اما از نظر نفوذ پذیری و ظاهر ، پوشش E-max زیبایی و زیبایی ظاهری بسیار بیشتری نسبت به زیرکونیوم ایجاد می کند. پروتزهای بریج زیرکونیوم اعمال می شوند زیرا پروتزهای بریج E-max به دلیل شکنندگی در بیش از یک فقر دندان اعمال نمی شوند

 لمینت با قیمت مناسب

در حالی که پوشش های قدیمی با پشتیبانی از فلز باعث واکنش های آلرژیک در افراد مبتلا به آلرژی به فلز می شود ، پوشش های زیرکونیوم و E-max این مشکل را برطرف می کنند.

 

ما می دانیم که هر بیمار متفاوت است و نیازهای منحصر به فردی دارد. بهترین روش برای تأمین این نیازها ، آگاهی کافی توسط متخصصانی است که برای کمک به بیمار در شاد و سالم ماندن ، با رویکردی شخصی در آنجا حضور دارند.

 لمینت با قیمت مناسب

اگر فکر می کنید کدام ماده منجر به بهترین ترمیم برای شما می شود ، می توانید اطلاعات دقیق را از متخصص و تکنسین پروتز خود دریافت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: روکش, روکش زیرکونیوم, E-max , دندانپزشکی , زیبایی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : یک شنبه 29 فروردين 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.